روش های درمانی جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه یک بیماری مزمن کلیوی است. این پیشرفت در اورمی بدون درمان مناسب است. علاوه بر این، بیمارانی که از برخی از علائم و عوارض، مانند خستگی، عدم اشتها، طعم آمونیاک را در دهان خود رنج می برند، افزایش کراتینین بیش از حد. این annoys به بیماران زیادی، همین دلیل است که تمام بیماران می خواهند برای پیدا کردن یک درمان جایگزین. در این دوره درمان، به نظر می رسد که همه ما می توانیم انجام دهیم این است کاهش سطح کراتینین بالا و کاهش علائم رایج است. بنابراین، دکتر معمولا نشان می دهد پیوند دیالیز و کلیه، با این حال، بسیاری ترجیح می دهند برای انتخاب یک درمان طبیعی برای مقابله با بیماری کلیه به علت عوارض پیوند دیالیز و کلیه است.

من نجات بالا، هر گونه درمان های دیگر برای نارسایی کلیه وجود دارد؟

طب سنتی چینی به علت بیماری کلیوی، تمرکز دارد. علت اصلی نارسایی کلیه آسیب یا بیماری در سلول های ذاتی کلیه است. تجمع مواد سمی در بدن می بدن صدمه دیده است. با گذشت زمان، بیماری کلیه در نهایت به نارسایی کلیه پیشرفت. بنابراین جستجو برای درمان مناسب نقش مهمی در بهبود میزان موفقیت ایفا می کند.

درمان های طبیعی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری می تواند کمک به بیماران برای رسیدن به این هدف. درمان های طبیعی هستند پزشکی، درمان فشرده گرم، حمام دارو، حمام پا میکرو چینی.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان طبیعی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال. علاوه بر این، کارشناسان کلیه در اینجا یک برنامه درمان خاص با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از درمان های طبیعی را.

این درمان طبیعی کار می کند به بهبود گردش خون، هزینه های رگ های خونی، بهبود ایمنی، اساسا بهبود عملکرد کلیه است. درمان طبیعی می تواند کمک به بیماران نه تنها می تواند علائم رایج این بیماری کاهش میدهد، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه از ریشه تعمیر.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1866.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: